Friday, October 07, 2005

بلوجر دوت كوم


على هامش اللي قالته ايف في بلوجها

كنت احكي مع زميل لي من ايام الاقامة في المستشفى
و سألته اذا كان سمع عن البلوجز
ثم ارسلت له لنك البلوجات العراقية
ولم اقل له عنوان بلوجي

قلت له اني استحي ان اقول لك عنوان بلوجي ،وان لا احد من اهلي او معارفي يعرف عنه شي
فارسل لي صورة السمايلي اللي واقع ع الارض من كثر الضحك

وبكل سذاجتي توقعت انه لن يخمن منو انا وسط كل الاسماء المستعارة
لكنه في اليوم الثاني ارسل لي هذا الايميل


friend of yours for 10 years has sent you a link to a weblog

Hi Tara...Ooops...I guess I found you...very nice blog and nice articles and comments.... see you on caht


و الآن اشعر بالحرج منه.... لماذا الحرج ؟... لا أعرف بالتحديد لكنها اول مرة تحصل معي .

شنو اسوي بيك هسة يا اسامة ؟خليتني محتارة شنو اكتب و شنو ما اكتب .


9 Comments:

At October 08, 2005 2:38 am, Blogger خجل said...

كشفت وحده صحبتي بنفس الطريقه..اتخيل طلتك وقت عرفتي انك انكشفتي..اما بالنسبه لصحبتي..كااااانت يا حمره يا رمانه يا..وبعدين اخدت على الحكايه وانطلقت..احسن من الاول
الله معاكي يا بنيتي......looooooooooolديري بالك على الباسورد

 
At October 08, 2005 8:47 am, Blogger Tara said...

أنا دايرة بالي على الباسورد ..بس اتمنى لو ما كنت انسحبت من لساني و فتحت السيرة معه
أنا اللي جبته لنفسي

أعقد معه ميثاق شرف انه ما يقول للباقين ؟

 
At October 08, 2005 3:44 pm, Blogger Eve said...

أنا برأيي أنّ جزءاً ما في داخلك أراد منه أن يعرف. وإلا ما كنت لتفتحتي له السّيرة أصلاً :)

ويا أسامة، خلّيك عاقل! :)

تارا، أكتبي، أكتبي، ولا يهمّك، ده أنا هزّأت زميلي على مدوّنتي :p

 
At October 08, 2005 3:55 pm, Blogger خجل said...

لالا لو وعدك معناها ان كل الناس خلاص عرفهم..استعوضي الله يا بنتي ..كلنا لها loooooool

 
At October 08, 2005 11:39 pm, Blogger BLUESMAN said...

سلام
الاخ اسامة ان افشاءك سر تارا يعني شيئا واحدا هو حرماننا من مواضيع
هذه الصديقة المتميزة

 
At October 09, 2005 6:27 am, Blogger Ghada said...

آه ليه تغلطي غلطتي يا تارا

أنا برضو من فرحتي ببلوجرز ف الأول كنت لما أقابل حد من صحابي أحكي له عن العالم ده وايه كمان!!! فيه ناس اديتهم عنوان المدونة..... ده غير اني داخلة بإسمي الحقيقي..، المدونة بقت زي العالم برة تمام، لازم أراعي اللي بقوله..الموضوع بقى يخنق

 
At October 09, 2005 10:41 am, Blogger Ahmed Shokeir said...

تارا .. ليه تنكسفى .. كل بوستاتك حاجه تفرح .. أنا عن نفسي ما مغير حتى إسمي
go .. go .. Tara

 
At October 11, 2005 8:48 am, Blogger Tara said...

NY
شكرا على التوصية
افكر لما انخطب اخليج توصين العرّيس عليا
هاهاها

eve
انا كنت اريده يبدأ في مدونة له
و بعدين اسامة ما ينفع يتهزأ
انتي لو شفتيه اول واحدة ما راح تهزئيه

خجل
خلاص بعد الفاس وقع في الراس


ريحان
تعليقك أثر فيه جدا
شكرا لك

غادة
أنا فكرت مثلك بس انا اعطي لنكس للمدونات اللي احبها
و ما اعطي عنواني
و هذه كانت اول مرة انفقس فيها

Ahmed Shokeir
ربنا يجبر بخاطرك
شكرا على التشجيع

 
At November 07, 2009 3:17 am, Blogger joooe said...

http://jooprog.blogspot.com/
وقولى رأيك فيها

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters